Friday, September 17, 2010

TIADA SEGAN SILU...PERKARA DIKETAHUI UMUM..HUKUM AGAMA SEMUA DAH TOLAK TEPI....MEREKA LEKA DENGAN DUNIA YANG SEMENTARA

Jenny, Amir pernah rapat



2010/09/18
LONDON: Pelacur yang dilanggani Wayne Rooney, Jenny Thompson pernah melakukan aksi seks dengan juara tinju, Amir Khan.
JENNY (kanan) bergambar bersama Amir (kiri) dan  pelakon, Will Mellor (tengah) di sebuah kelab malam beberapa tahun lalu.
JENNY (kanan) bergambar bersama Amir (kiri) dan pelakon, Will Mellor (tengah) di sebuah kelab malam beberapa tahun lalu.
JENNY.
JENNY.
Menurut akhbar The Sun, Jenny, 21, melakukan aksi seks pada juara welterweight dunia itu selepas menghabiskan masa bersamanya dan dan rakannya di kelab malam.
Bagaimanapun, Jenny yang dibayar £1,200 (RM5,800) oleh bintang Manchester United itu untuk mengadakan seks di sebuah hotel ketika isterinya, Coleen hamil, tidak mengenakan bayaran terhadap Amir, 23.

Sumber yang rapat dengan gadis berasal dari Bolton itu berkata: “Dia pernah tinggal berhampiran kediaman Amir dan gemar menghabiskan masa bersama peninju itu dan rakan-rakannya.

“Mereka biasa pergi ke kelab malam J2 di Bolton. Amir senang hati untuk membawanya ke bahagian VIP. Dalam satu kunjungan, Jenny melalukan aksi seks padanya.

“Ia dilakukan secara tergesa-gesa dan mereka tidak mengadakan seks. Kerana itu Amir tidak membayarnya. Ia berlaku beberapa tahun lalu ketika Jenny masih belum menjadi pelacur. Amir pula bujang.”

“Mereka kini tidak bersua lagi. Tidak mungkin Amir menyambut baik kehadirannya lagi.

“Dia berkawan baik dengan Rooney, Rio Ferdinand dan beberapa pemain Manchester United yang lain.

Saya tidak fikir Amir percaya apa yang berlaku.” Jenny mula mengenakan bayaran untuk seks selepas menjalinkan hubungan dengan pemain seperti El Hadji Diouf dan pemain Bolton Wanderers yang lain.

Diouf yang kini bermain untuk Blackburn Rovers berang apabila ditanya mengenai Jenny baru-baru ini.

Amir yang dihubungi semalam, enggan mengulas.- Agensi


Kekasih Gelap Akui Kehebatan Perlakuan Seks Ashton
AKTOR Hollywood Ashton Kutcher digosipkan telah belaku curang dengan isterinya, aktres Demi Moore. Gosip itu terjawab apabila wanita yang pernah tidur bersama Ashton bernama Brittney Jones, 21, mengakui perkara itu.
"Ashton adalah lelaki yang hebat dan sangat istimewa buat saya," ujar Brittney menurut The Hollywood Gossip, Jumaat.
Wanita itu pada mulanya mahu menggoda Ashton secara diam-diam kerana waktu pertama kali bertemu dengan Ashton, bintang film 'Spread' itu sedang bermain boling bersama Demi dan anak tirinya.
Namun begitu, Brittney mengaku terkejut ketika Ashton menghubunginya.
"Saya melakukan semua yang dimintanya menerusi SMS, dia seperti sangat paranoid dan tidak mahu menulis SMS tentang masalah. Apabila dipelawa untuk bertemu, dia terus bersetuju dan merancang segala-galanya," jelas Brittney.
Brittney dan Ashton didakwa telah melakukan hubungan seks di atas sofa ruang tamu rumah Ashton dan Demi Moore.


Emma Stone Diserang Asma Ketika Lakon Adegan Seks
AKTRES Emma Stone (gambar) diserang asma ketika sedang melakonkan adegan seks menerusi filem terbarunya Easy A!.
Dalam filem tersebut, Emma melakonkan watak Olive. Dia harus berpura-pura melakukan adegan seks dengan seorang lelaki dalam sebuah pesta.
"Saya dapat serangan asma ringan, tanpa mengetahui yang saya mengidap asma," ujar Emma menurut Showbiz Spy, Jumaat.
Bintang filem Ghosts of Girlfriends Past itu mengaku sangat malu dengan insiden tersebut. Dia juga bimbang sekiranya perkara itu menjadi bualan di kalangan krew di lokasi

No comments:

Post a Comment