Saturday, July 31, 2010

ADAKAH MEREKA TERKECUALI DARI HUKUM MENUTUP AURAT DAN BERTUDUNG...APA KOMEN ULAMAK...ATAU MEMBISU AJE....ATAU DAH CAKAP TAPI DIAORANG BUAT TAK DENGAR AJE

DIVA INTERAKTIF


Aksi mesra Farid-Diana



DIANA DANIELLE (kiri) manakala Farid Kamil (kanan) sukar dilihat bergambar berdua-duan walaupun terlibat dalam satu acara hiburan.



RASANYA sudah acapkali cuping telinga Diva yang nipis ini ditembusi kisah asmaradana pasangan merpati dua sejoli yang popular ini, siapa lagi kalau bukan Farid Kamil dengan si aktres Diana Danielle.
Diva sendiri dah lama terhidu kisah intim mereka berdua tapi sehingga hari ini, masing-masing saling mengunci mulut tentang selebar mana jendela hati sudah terkuak antara satu sama lain.
Baru-baru ini pun, muncul lagi penafian daripada si gadis kononnya hubungan mereka tidak lebih sekadar rakan dalam industri.
Hendak dijadikan cerita, tiba-tiba Diva didatangi Cik Honey Jariah, sumber gosip terbaik Diva.
Kata Cik Honey, ketika dia bersiar-siar mencuci mata di sebuah kompleks beli-belah tertinggi di ibu kota, matanya 'tercuci' dengan 'aksi panas-panas manja' Farid dan Diana.
"Va, mungkin sebab mereka dating kat kafe mahal, kiri dan kanan semuanya mat saleh sebab itulah berani sungguh mereka bermesra-mesraan tanpa menghiraukan mata di sekeliling yang memandang," bisik Cik Honey ke telinga Diva.
Kata Diva, mungkin Farid dan Diana itu sekadar melepaskan rindu, maklumlah masing-masing sibuk di lokasi penggambaran, sesekali bertemu mahu bermanja.
Tapi yang tak sedapnya, bila setiap kali bercakap, mulut mereka itu bukan main sedap menutup cerita. Sekarang kan dah terkantoi.

No comments:

Post a Comment